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配送料について|SHIPPING POLICY

国内配送|WITHIN JAPAN

配送料は、商品をカートに入れると自動計算されます。十一社が主に使用する国内配送業者はヤマト運輸、日本郵便です。

​※システムの特性上、配送会社が設定している上限以上の重量クラス料金が表示される場合がございますが、これらを選択された場合、ご連絡の上、修正し発送いたします。

Delivery charges are applied based on your location in Japan. The delivery carrier used for domestic orders is YAMATO TRANSPORT and Japan Post.

* Due to the characteristics of the system, weights and charges above the upper limit set by the shipping company may be displayed. If these are selected, we will contact you and correct the shipping fee, and ship it.

海外配送|INTERNATIONAL SHIPPING

配送先の国別に異なる配送料がかかります。配送料は、商品をカートに入れると重量に応じて自動計算されます。十一社が主に使用する海外配送業者は日本郵便です。

Depending on the destination country, postage fees may vary. Our system automatically calculates the shipping costs for your individual order based on the total weight and your destination country. Simply add all desired items to your virtual shopping cart and proceed to the check-out page to calculate the shipping costs. For international orders, our standard shipping partner is Japan Post.

通関・関税について|REGARDING CUSTOMS CLEARANCE AND DUTIES

各国の法規制による通関検査により、商品の輸入が制限、または禁止される場合があります。商品受け取りの際に課される関税は、お客様がこれを支払うものとします。

Depending on the laws and regulations of the destination country, import of certain goods may be restricted or prohibited. Any additional fees incurred during the customs clearance process will the responsibility of the customer.

返 送 に つ い て|Regarding returned articles

正当な理由無く、受取辞退、配送業者の保管期限切れなどの事由により商品が返送されてきた場合は、返品配送料を実費ご請求させていただきます。

We will charge a shipping fee for any items that are sent back by the shipping company as a result of illegitimate reasons (e.g. failure to receive the items, exhausting the storage deadline of the shipping company etc.).

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返品・交換について|RETURN & EXCHANGE POLICY

返品・交換の条件|REGARDING RETURNS & EXCHANGE

原則として、お客様のご都合による注文後のキャンセル、返品、交換は承っておりません。ご注文商品が到着しましたら、速やかにご注文内容と商品状態をご確認ください。

以下の条件に該当する場合のみ、在庫状況を確認のうえ、新品、または同等品と交換または返金を致します。商品到着後7日以内にメールにてご連絡ください。それを過ぎますと返品交換のご要望はお受けできなくなりますので、ご了承ください。

  • ご注文と異なる商品が届いた場合

  • 生産・出版時に由来する不良(乱丁、落丁、破損など)があった場合

  • 輸送中に起きたと認められる損傷があった場合

ただし、以下の場合は返品・交換に応じることはできません。

  • お客様の責任により破損や故障が生じた場合

  • 付属品や内容物を揃えずに返品した場合

  • 商品に改造を加えた場合

In general, due to the nature of the products JUICHI-SYA deals in, we do not accept cancellations, returns or exchanges issued by the customer after an order has been received. Once your order arrives, please confirm the contents of your delivery and the condition of the items carefully and promptly. 

We accept exchanges for new items or equivalent items or refund, at least one of the conditions listed below apply:

  • If there are one or more items differing from the original order,

  • If there are defects caused during production/publication of the book (such as pagination/binding errors, physical damage etc.),

  • If there are damages occurred during transportation.

However, in the situations outlined below, JUICHI-SYA reserve the right to refuse returns & exchanges:

  • If there are any damage caused by the customer,

  • If items returned in incomplete state and/or without corresponding accessories,

  • If when items have been modified.

返品送料|RETURN SHIPPING COST

不良品に該当する場合は当方で負担いたします。


If it corresponds to a defective product, JUICHI-SYA will bear the return shipping cost.

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